abcommunication logo one

boxTopLeft

ΠΡΟΣΦΟΡΑ

boxTopRight

Αν δώσετε εντολή  μέχρι τέλος Μαίου προσφέρουμε μία τηλεφωνική ή και διαδικτυακή έρευνα αγοράς με δείγμα 600 ατόμων, με   κόστος μόνο
3.200 € + ΦΠΑ!!!

boxBottomLeft

boxBottomRight

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

Έρευνα αγοράς (Market research) θεωρείται κάθε οργανωμένη προσπάθεια συλλογής πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές. Η έρευνα αγοράς μελετά τις καταναλωτικές συνήθειες σε συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού ,αναγνωρίζει τυχών ανεκπλήροτες ανάγκες επίσης δημιουργεί και νέες ανάγκες και σκοπό έχει τη  συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών που σχετίζονται με τις ανάγκες μιας συγκεκριμένης αγοράς-στόχου, το            μέγεθος της, αλλά και τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις που υπάρχουν σε μια αγορά.
Η έρευνα αγοράς είναι αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς με τη βοήθεια της έρευνας τα στελέχη μιας επιχείρησης μπορούν να βασιστούν σε αυτήν και να επιλύσουν σημαντικά στρατηγικά  προβλήματα.
Για να δείτε πως υπολογίζεται το κόστος μιας έρευνα αγοράς πατήστε εδώ.

Marketing Research
Marketing Research

Τυπικά Θέματα μιάς Έρευνας Αγοράς είναι τα εξής:

1)Προϊόν
   √ Ανάπτυξη νέων προϊόντων
   √ Αναβάθμιση χαρακτηριστικών υφιστάμενων προϊόντων
   √ Έλεγχος πορείας υφιστάμενων προϊόντων
   √ Προσδιορισμός θέσης προϊόντων σε σχέση με τον κύκλο ζωής

2)Τιμή
   √ Ανάλυση ζήτησης
   √ Ανάλυση αποτελεσματικότητας τιμολογιακής πολιτικής
   √ ∆ιερεύνηση διαφοροποίησης τιμολογιακής πολιτικής
   √ Συσχέτιση τιμολογιακής πολιτικής με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των προϊόντων
   √ Συσχέτιση τιμολογιακής πολιτικής με χρήση διαφορετικών δικτύων διανομής

3)Δίκτυο ∆ιανομής
   √ Έλεγχος ενημέρωσης
   √ Μελέτες κάλυψης δικτύων
   √ Ανάλυση αποδοτικότητας δικτύων
   √ Έλεγχος υποθέσεων στρατηγικής δικτύων

4)Διαφήμιση
   √ Καθορισμός χαρακτηριστικών μελλοντικής διαφήμισης
   √ Έλεγχος αποτελεσματικότητας διαφήμισης
   √ Μελέτες μέσων διαφήμισης

5)Στρατηγική
   √ Χαρακτηριστικά αγοράς και τάσεις
   √ Μερίδια αγοράς
   √ Ανάλυση πωλήσεων
   √ Μελέτη υποκατάστατων

Οι μέθοδοι συλλογής στοιχείων-ερωτηματολογίων Έρευνας Αγοράς είναι οι     εξής:

1)Τηλεφωνική Έρευνα: Η συλλογή στοιχείων γίνεται μέσω τηλεφωνικής        συνέντευξης σε τυχαίο δείγμα τηλεφωνικών αριθμών.
Πλεονεκτήματα
 √ Γρήγορος τρόπος συλλογής στοιχείων
 √ Ευκολότερη πρόσβαση και παρακολούθηση του δείγματος
 √ Ερωτήσεις μπορούν να διευκρινιστούν από αυτόν που παίρνει την συνέντευξη
Μειονεκτήματα
 √ Οι ερωτήσεις πρέπει να είναι μικρότερες και λιγότερο σύνθετες σε σχέση με αυτές σε μια  προσωπική συνέντευξη
 √ Οι συνεντεύξεις πρέπει να είναι μικρές – λιγότερο από 20 λεπτά
 √ Δεν υπάρχει καμία οπτική επικοινωνία

2)Προσωπική Συνέντευξη:Η συλλογή στοιχείων γίνεται μέσω προσωπικής      συνέντευξης σε τυχαίο δείγμα ατόμων.
Πλεονεκτήματα
 √ Επιτρέπει βαθύτερη διερεύνηση στις ερωτήσεις
 √ Περισσότερο ελαστικό- η συνέντευξη μπορεί να κρατήσει και μέχρι 1 ώρα
 √ Το δείγμα είναι περισσότερο ελεγχόμενο
 √ Υπάρχει οπτική επικοινωνία που επιτρέπει για περισσότερο αλληλεπίδραση
Μειονεκτήματα
 √ Υψηλού κόστους μέθοδος
 √ Μπορεί να υπάρχει προκατάληψη στην συνέντευξη λόγο εμφάνισης ή οποιαδήπο άλλο που μπορεί να επηρεάσει  αυτόν που δίνει την συνέντευξη.
 √ Δύσκολη πρόσβαση σε μακρινές αποστάσεις

3)Έρευνα μέσο Ηλεκτρονικών Διευθύνσεων:Η συλλογή στοιχείων γίνεται μέσω συλλογής email από απαντήσεις μετά την αποστολή σε τυχαίο δείγμα ατόμων.
Πλεονεκτήματα
 √ Αρκετά χαμηλό κόστος
 √ Δεν υπάρχει προκατάληψη από αυτόν που θα πάρει την συνέντευξη
 √ Λίγος χρόνος χρειάζεται για να διεξαχθεί η διαδικασία
 √ Δίνει τη δυνατότητα για έλεγχο και εξασφάλιση συμπληρωμένων ερωτηματολογίων
Μειονεκτήματα
 √ Παραλήπτης μπορεί να μην είναι αυτός που τελικά απάντησε
 √ Δεν υπάρχει τρόπος να εμβαθύνεις και να διευκρινήσεις  περίπλοκες και ασαφή ερωτήσεις
 √ Μόνο αυτοί που ενδιαφέρονται πιθανό να απαντήσουνε
 √ Δεν υπάρχει δυνατότητα να βρεις όλους; μόνο αυτούς που έχουν πρόσβαση στο            Internet με ηλεκτρονικές διευθύνσεις

4)Έρευνα μέσο Διαδικτύου:Η συλλογή στοιχείων γίνεται μέσω συλλογής    απαντήσεων από αναρτημένο σε ιστοσελίδα ερωτηματολόγιο.
Πλεονεκτήματα
 √ Αρκετά χαμηλό κόστος
 √ Δεν υπάρχει προκατάληψη από αυτόν που θα πάρει την συνέντευξη
 √ Γρήγορος τρόπος για απόκτηση στοιχείων
 √ Ευπροσάρμοστο  - μπορεί να είναι ανοικτό για όλους , ή κλειστό όπου μόνο αυτοί που      έχουν κωδικό μπορούν να απαντήσουν
 √ Επιτρέπει περισσότερη ειλικρίνεια σε προσωπικά θέματα
Μειονεκτήματα
 √ Περιορισμένο δημογραφικό δείγμα
 √ Δεν υπάρχει τρόπος να εμβαθύνεις και να διευκρινήσεις  περίπλοκες και ασαφή ερωτήσεις
 √ Δεν υπάρχει δυνατότητα να βρεις όλους; μόνο αυτούς που έχουν πρόσβαση στο            Internet.

 

footerCapLeft

[Αρχή] [Η εταιρεία] [Περί Έρευνας] [Συνεργασίες] [Επικοινωνία] [Νέα] [Κοστολόγηση]

footerCapRight